Super Office Norge blir deltaker i BIM Verdi:

Effektiv samhandling reduserer risikoen og byggekostnadene

Effektiv samhandling reduserer risikoen og byggekostnadene

Super Office har et Ăžnske om – og tro pĂ„ – at de kan hjelpe norske byggherrer, arkitekter, totalentreprenĂžrer, underleverandĂžrer og hĂ„ndverkere med Ă„ digitalisere sine prosjekter gjennom systematisert dokumentasjon, effektiv korrespondanse og profesjonell bruk av CRM. Av den grunn gĂ„r de inn i BIM Verdi med det mĂ„l om Ă„ optimalisere sitt produkt gjennom piloter og generell erfaringsutveksling.

SuperOffice CRM gir deg et lettfattelig grensesnitt til all nĂžkkelinformasjon om dine kunder, oppdragsgivere og alle prosjekter pĂ„ ett og samme sted. Uansett om det er snakk om korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, tegninger eller mĂžtenotater. Lett tilgjengelig for alle. Uansett behov. Ikke minst nĂ„r det kommer til sakshĂ„ndtering. For det er jo unektelig sĂ„nn at   hĂ„ndteringen av reklamasjoner, avvik og endringer skjer best i et system. Et system som strukturerer, kategoriserer og prioriterer alle henvendelser. Enten basert pĂ„ sakstype, kunde eller prosjekt og samtidig automatiserer det som mĂ„tte finnes av repeterende oppgaver.

– Å sĂžrge for enklere samhandling mellom de ulike aktĂžrene fĂžrer til mer effektive byggeprosjekter, bedre kontroll og stĂžrre lĂžnnsomhet.  Optimalisering av kundeopplevelsen hjelper ogsĂ„ til med Ă„ skape langvarige relasjoner og godt omdĂžmme. VĂ„r CRM-lĂžsning er designet for Ă„ hjelpe deg Ă„ kommunisere med den rette personen pĂ„ det riktige tidspunktet, sier salgsdirektĂžr Henning Kind Petersen i SuperOffice Norge AS, som allerede har gjort gode relasjoner om til hĂ„ndfaste verdier for mer enn 400 kunder i byggenĂŠringen.

Presise svar er fundamentet for solide beslutninger

Hvem er byggherren, arkitekten, total – eller underleverandĂžren? Hvilken fase er prosjektet i? Hva var den siste aktiviteten som ble utfĂžrt og hvem hos oss er egentlig prosjekteier? Kind Petersen er av den oppfatning at uansett stĂžrrelse pĂ„ virksomheten vil man gjennom sterke visuelle dataanalyser enklere og raskere fĂ„ riktige svar, og pĂ„ bakgrunn av dem kunne fatte bedre beslutninger. 

Henning Kind Petersen er av den oppfatning at optimalisering av kundeopplevelsen hjelper skaper langvarige relasjoner og godt omdĂžmme

– Vi har kunder innenfor hele verdikjeden i byggenĂŠringen og vĂ„r programvare er selve navet for alle andre fagapplikasjoner som benyttes i daglige arbeidsoppgaver. Med utgangspunkt i de faktiske prosjektene, entreprenĂžrene og byggherrene, skal du gjennom bruk av vĂ„r programvare forenkle alle prosesser. Fra gjenfinning av nĂždvendig dokumentasjon, nĂžkkeltall og kalkyler, til sanntidsoppdaterte statuser og rapporter, avslutter Kind Petersen.