# 414 ble oppdatert: 29-09-2021
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Tom-Erik von Krogh-Martinsen, Forenklingsevangelist (CEO), CHECKD
____________________________________________________________________________________________
[divider height=”30″ style=”default” line=”default” themecolor=”1″] Hovedutfordringen som skal belyses eller løses: Bedre kontroll på prosjektet og deltagerne ved hjelp av visuell kommunikasjon
Beskrivelse av brukerhistorien:
Dette forklares mye bedre med video enn med tekst. Videoen er tekstet 😉
Stikkord eller tags for teknologi, målgrupper, tema etc. Hovedentreprenører, underentreprenører, prosjektledere, anleggsledere
Hovedmålgrupper for brukerhistorien: Utførende (entreprenører), Eiendomsforvaltere
Tallfestede økonomiske eller miljømessig gevinster eller effekter kan brukeren fremskaffe? Kostnadsreduksjon, Økt effektivisering, HMS, Co2-effekt
Digital løsning (produkt, tjeneste) som er sentral i brukerhistorien: CHECKD
Link til produsent, leverandør eller teknisk løsning: http://www.checkd.it
Link til informasjon/presse om brukerhistorien: https://youtu.be/ZOpjZIpNSoI
Overordnet effektberegning – med tall:
Gullgruve i følge kunden…
Effekter på salg (hvis tilgjengelig):
Effekter på kostnader (hvis tilgjengelig):
på produktivitet (hvis tilgjengelig):
Gullgruve i følge kunden…
Effekter på HMS (hvis tilgjengelig):
Miljø-effekter, eks. CO2-utslipp (hvis tilgjengelig):
Mindre feil, mindre re-work, mindre ekstravarer, mindre søppel, mindre transport, altså mindre utslipp